אדלשטיין: "דין עפרה כדין פתח תקווה"

איתי גדסי No Comments on אדלשטיין: "דין עפרה כדין פתח תקווה"

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין נפגש עם ראשי מועצת יש"ע בלשכתו: "עלינו לגבש תכנית עם יעדים ברורים למען ההתיישבות ביהודה ושומרון לקראת הכנסת ה-21"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראשי המועצות ביהודה, שומרון ובקעת הירדן נפגשו היום (שני) עם יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין בלשכתו בכנסת. בפגישה השתתפו יו"ר מועצת יש"ע וראש מועצת קדומים חננאל דורני, ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן, ראש מועצת בקעת הירדן דוד אלחייני, ראש מועצת בנימין ישראל גנץ, ראש מועצת מגילות ים המלח אריה כהן, ראש מועצת הר חברון יוחאי דמרי, ראש עיריית אריאל אלי שבירו, ראש מועצת אלקנה אסף מינצר, ראש מועצת אורנית ניר ברטל, ראש מועצת בית אל שי אלון, ראש מועצת הר אדר חיים מנדל שקד, ראש מועצת אלפי מנשה שי רוזנברג, ראש מועצת בית אריה עופרים יהודה אלבוים.

יו"ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין אמר: "עלינו לגבש תכנית עם יעדים ברורים למען התיישבות ביו"ש לקראת הכנסת ה-21. הכנסת ה-20 הייתה טובה והממשלה הייתה חיובית כלפי ההתיישבות והיו גם הישגים וחוקים חשובים אבל זה לא מספיק. מה ההתיישבות רוצה להשיג בכנסת ה-21? עלינו לגבש תכניות ברורות. אני מתחייב לתמוך בתכנית שתגובש ולקדם אותה בעצמי בכנסת. זו חובתנו כלפי מיליוני אזרחים. דין עפרה חייב להיות כדין פתח תקווה".

יו"ר מועצת יש"ע חננאל דורני אמר: "באופן יחסי, השנתיים האחרונות היו טובות יותר להתיישבות, אך הדברים עדיין הולכים לאט. צריך לחשוב בגדול ולהחיל את החוק הישראלי על יהודה, שומרון ובקעת הירדן. בתוך הכנסת ומחוצה לה השיח הוא שרוצים ריבונות ושהיא בת השגה. צריך לפעול בעניין הזה. בפרקטיקה זה נותן חיים תקינים לתושבים, אך בנוסף זה גם אומר אמירה – חזרנו הביתה. ארץ ישראל שלנו. ויפה שעה אחת קודם".

בנושא הסדרת ההתיישבות אמר דורני: "עשרות אלפי בתים ונקודות התיישבות רבות נמצאים במצב של צורך בהסדרה. זה פוגע בחיי היום יום. הציפיות שלנו מהממשלה האחרונה היו יותר גדולות ממה שקרה בפועל. אנחנו סומכים עליך שלפני תקופת הבחירות שבה קשה להעביר מהלכים, תעשה כל שביכולתך לקדם את ההתיישבות".



0 תגובות